Kali Linux Kurulumu Sonrası Ayarlamalar


Cümleten Selamün Aleyküm Arkadaşlar. Bugün sizlere Kali Linux kurulumu sonrası ayarlamalardan bahsedieceğim. Aslında Kali Linux kurulumundan da bahsedecektim ama aksilikler çıktı zaten internette tonla kaynak var bunun hakkında Birkan Hocam da yeni videosunu çekti zaten kurulumun.

Not: Videolu anlatım gelecektir.

İlk olarak komut satırımızı açalım.



Şu komutumuzu yazalım apt-get clean


Bu komutla devam edelim apt-get update


Şu komutu yazalım apt-get upgrade



Son olarak şu komut apt-get dist-upgrade



Bu kadar arkadaşlar bu işlemler ilk kez uzun sürebilir ama ileride çok uzun sürmez sources.list'e bir depo eklediğinizde bu işlemleri yapın. Bir sorun yaşarsanız alta yazın yardımcı olurum. Resimli anlatım biraz gereksiz oldu ama işimiz özenli olsun istedim. Neyse kendinize iyi bakın. Allaha emanet.

Yorumlar

  1. Abi yazıyorum olmuyor. Aslında olmuştu tam son satırı yazıyordum işlem durdu. Napmalıyım?

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar