Linux Sistemlere Discord Kurulumu

 
Cümleten Selamün Aleyküm arkadaşlar. Bugün sizlere Linux işletim sistemlerine Discord programının kurulumundan bahsedeceğim. Bildiğiniz gibi Discord iletişim programıdır.

Not: Videolu anlatım eklenecektir. Kullanılan linkler aşağıda yer almaktadır.

İlk olarak masaüstümüze geçiş yapalım.


Kod: [Seç]
wget -O discord-canary.deb https://discordapp.com/api/download/canary?platform=linux
komutuyla Discord programının kurulum paketini indirelim.


Kod: [Seç]
apt-get install libc++1
ve
Kod: [Seç]
 apt-get install libappindicator1
komutlarıyla programımızın kurulumuna yardımcı diğer yazılımları kuralım.





Son olarak
Kod: [Seç]
dpkg -i discord-canary.deb
komutuyla Discord programımızı kuralım.

İşte bu kadar programımız sorunsuz bir şekilde çalışmakta!

Yorumlar

  1. En çok tercih edilen sohbet programlarından biri konumundaki Discord, her ne kadar çok az hataya sahip olsa da kimi zaman bu hatalar çok can sıkıcı olabilir. Arkadaşlarınızla oyuna gireceğiniz sırada karşınıza gelen bir hata hem sizin sabrınızı hem de sizi bekleyen arkadaşlarınızın canını sıkabilir. Fakat unutmamak gerekir Discord gri ekran hatası oldukça kolay çözülebilen bir hatadır ve birkaç ufak işlem ile sorundan kurtulmanız mümkündür.
    http://www.windowshatalari.com/discord-gri-ekran-hatasi-ve-cozumu/

    YanıtlaSil
  2. Bu Canary versiyonu. Normal Discord için https://discordapp.com/api/download?platform=linux&format=deb adresinden deb paketi indirilip terminal ile kurulmalıdır.

    YanıtlaSil
  3. libappindicator1 hatası alıyorum sürekli kurulum yapamadım yardımcı olabilirmisiniz

    YanıtlaSil
  4. libappindicator1 hatası alıyorum sürekli kurulum yapamadım yardımcı olabilirmisiniz

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar