Brute Force İle Facebook Hackleme


Cümleten Selamün Aleyküm arkadaşlar. Bugün sizlere Facebook hesaplarına hackelemenin nasıl yapıldığını göstereceğim. Facebook hacklemenin bir çok yöntemi var. Ben bu yöntemlerden Brute Force olanını ele alacağım. Brute Force'un anlamını önceki yazımda anlatmıştım önceki yazıma aşağıdan ulaşabilirsiniz. Anlatıma geçelim.

İlk önce saldırı için wordlist oluşturmamız gerek. Wordlist'in ne olduğundan önceki yazımda bahsetmiştim. Önceki yazıma aşağıdan ulaşabilirsiniz. Detaylı wordlist oluşturmayı daha sonraki yazılarımda bahsetmeyi düşünüyorum.



Wordlist oluşturduktan sonra aşağıda linkini vereceğim yazılımı indiriyoruz ve resimlerdeki gibi rardan çıkarıyoruz. (İnen dosyaya çift tık ardından "Arşivi Çıkar" sonra soldan istediğiniz dizin ve tekrar "Arşivi Çıkar")





Sonra dosyayı indirdiğimiz dizine gidiyoruz ve

Kod: [Seç]
perl facebook.pl
komutuyla programın çalışıp çalışmadığını kontrol ediyoruz.



Sonra hedef kişinin facebook profiline girip resimdeki kısmı kopyalıyoruz.



Daha sonra komut satırımıza şu şekilde bir komut yazıyoruz

Kod: [Seç]
perl facebook.pl kopyaladigimizharfgrubu wordlistyolu


Entera bastığımızda şifreleri teker teker deneyecektir bulduğunda yeşil bir şekilde şifreyi belirtecektir.



Bu yöntem bu kadardı arkadaşlar. Allah'a emanet.

Önceki yazım: http://pcdunyasi.tv/(pcd)-web-server-guvenligi/resimli-anlatim-burpsuite-ile-brute-force-saldirilari

İndirme linki:http://www.dosya.tc/server9/boo5zk/facehacker.rar.htm

Yorumlar

Popüler Yayınlar