Brute Force İle İnstagram Hesap Saldırıları

 
Cümleten Selamün Aleyküm. Bu yazımda sizlere kaba kuvvet saldırısıyla İnstagram hesaplarını hacklemekten bahsedeceğim. Hadi başlayalım.

İlk önce wordlist oluşturulmalı. Wordlist oluşturmayı önceki yazılarımda bahsetmiştim önceki yazılarımı blog sitemde bulabilirsiniz. Linkini yazımın altında vereceğim. Ben göstermelik olsun diye wordlistimi az yaptım.



Sonrasında komut satırını açıyorum ve istediğim dizine gidiyorum. Sonrasında kullanacağımız yazılım olan "brutekit" yazılımın indirilmesini yapıyorum. İndirme komutu aşağıdaki satır gibidir.
Kod: [Seç]
git clone https://github.com/ex0dus-0x/brut3k1t

Sonrasında indirdiğim dosyanın içine geçiyorum ve dosyanın içindeki diğer dosyalara bakıyorum.
Kod: [Seç]
./installer

Komutuyla yardımcı programların kurulumunu yapıyorum.


Kod: [Seç]
./bru3k1t

Komutuyla programın çalışıp çalışmadığını kontrol ediyorum.
Kod: [Seç]
./bru3k1t -s instagram -u kullanici_adi -w wordlist_yolu

Tipindeki komutla saldırımızı başlatıyorum.



Daha sonra tarayıcımız açılıp kendi kendine şifrelerin denendiğini görüyoruz. Gördüğünüz gibi saldırımız başarıyla gerçekleşiyor.


Saldırı başarıya ulaştığında kendimizi hesapta buluyoruz.



Komut satırımızı tekrar açtığımızda hesabın parolasına ulaşabiliriz.



Evet arkadaşlar konum bu kadardı. Sorunuz varsa yardımcı olabilirim. Diğer konularıma ulaşmak için blogumu takip edebilirsiniz. Linkini altta bulabilirsiniz. Allah'a emanet arkadaşlar.

http://unnamedkullanici.blogspot.com.tr/

Yorumlar

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar